Interkerkelijke Kerstactie 2020

Dit jaar zijn de kerstmarkten in Balkbrug en in Dedemsvaart afgelast. De werkgroep van de gezamenlijke kerken die ieder jaar iets voorbereidt om op de markten kleine geschenkjes uit te delen, heeft voor dit jaar een alternatief plan bedacht: een kaartenactie.

Speciaal gericht op deze tijd van isolatie en soms ook eenzaamheid.

Gemeenteleden uit de verschillende kerken krijgen een aantal kaarten en kunnen daarmee mensen in hun omgeving bemoedigen.

Je kunt een kaart voor jezelf bewaren en de andere kaarten uitdelen of opsturen. Op de achterkant van de kaart is ruimte voor je eigen persoonlijke groet. Bewoners van Van Dedem Marke, Malkander en Van Hemertstede krijgen een kaart in hun brievenbus.

Weet jij ook nog extra mensen om de kaart aan te geven? Laat het weten, en je ontvangt ze extra. We hopen dat deze kaartenactie veel buurtbewoners die hun hart openzetten voor de aanwezigheid van God in hun leven, zich bemoedigd zullen weten!

Namens de werkgroep,

CGK Immanuelkerk, GKV de Lichtbron, EG de Graankorrel en PKN Balkbrug (contactpersonen Hermien Katoele en Peter van den Bosch)

• U weet immers dat u niet met zoiets vergankelijks als zilver of goud bent vrijgekocht uit het zinloze leven dat u van uw voorouders had geërfd, maar met kostbaar bloed, van een lam zonder smet of gebrek, van Christus. -- 1 Petrus 1:18-19