Onlinevieringen vanuit de Reestkerk

Het is mogelijk om de maand juli weer samen te komen met een beetje meer mensen in de kerk. Het maximum van 100 halen we niet als we de 1,5 meter afstand aanhouden. We zullen hier weer voorzichtige stappen in zetten.

De opname vanuit de Reestkerk op zondagmorgen is voor luisteraars met de kerktelefoon te volgen om 9.00 uur. Via internet is het aan te bevelen om vanaf 10.00 uur de onlineviering te bekijken via kerkdienst gemist of via pg-oudavereestbalkbrug.nl. Wilt u graag aanwezig zijn bij de vieringen dan is dat mogelijk. Het is wel noodzakelijk om u hiervoor op te geven. U kunt daarvoor contact opnemen met mw. J.J. van Beveren, gegevens zie elders.

Dienst 12 juli :

12 juli, Doopdienst, ds. Remko Veldman

Nu er een versoepeling is voor samenkomsten is het ook mogelijk om twee kinderen te dopen. Het zijn Lars, zoon van Bram en Marieke Petter van de Hoofdweg, en Pim, zoon van Remco en Jody van Dijk van Het Kwartier. In principe zullen eerst de genode gasten van beide gezinnen in de dienst zijn en daarnaast kan dan gekeken worden hoeveel gemeenteleden in de (beperkte) samenkomst passen.

• U weet immers dat u niet met zoiets vergankelijks als zilver of goud bent vrijgekocht uit het zinloze leven dat u van uw voorouders had geërfd, maar met kostbaar bloed, van een lam zonder smet of gebrek, van Christus. -- 1 Petrus 1:18-19