GEZOCHT!!!!

In een vorig kerkblad heb ik iets verteld over het plan om kerkdiensten te organiseren voor  alle generaties en die een interactief karakter zullen hebben. Inmiddels is er een mooie naam bedacht voor deze diensten: DOE-KERK.

Geloven is doen. Samen dingen doen, verbindt

Er is van alles te doen tijdens deze diensten.

Om deze diensten te kunnen organiseren zijn vrijwilligers nodig.

GEZOCHT: Vrijwilligers van alle generaties

• • Om mee te denken en meehelpen met het organiseren (kernteam)

• • Om mee te helpen tijdens de diensten met hand- en spandiensten

Op 25 januari kwam het kernteam voor het eerst bij elkaar. We kunnen nog wel wat meedenkers gebruiken!

Heb je zin om te helpen? Laat het me dan even weten! (tel. nr 06 443 34 465 of email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Tenslotte een gedicht, dat past bij de bovenstaande oproep

Kerk, ik vind je mooi!

Je bent als een warm thuis

waar alle generaties

het geloof en het leven

ontdekken, onderzoeken en beoefenen.

Je ademt de boodschap van Jezus

en creëert ruimte voor

De volgende generaties

Want jij, jij bent vol van liefde,

voor wijk en wereld,

voor jong en oud

kerk, ik vind je mooi.

(Uit MissieNederland)

Ik wens iedereen een goede adventsperiode en alvast gezegende kerstdagen en Gods zegen voor 2023, waarin we met elkaar de kerk mooi houden en misschien mooier kunnen maken!

Hartelijke groet, Rolanda den Boon

• Kom naar mij, jullie die vermoeid zijn en onder lasten gebukt gaan, dan zal ik jullie rust geven. Neem mijn juk op je en leer van mij, want ik ben zachtmoedig en nederig van hart. Dan zullen jullie werkelijk rust vinden, want mijn juk is zacht en mijn last is licht. -- Matteus 11:28-30